-------------------------------------------Voor meer foto's kan je steeds https://www.facebook.com/carinegorisphotography bezoeken ---------------------------------------------

vrijdag 26 september 2014

David Vandyck en Corry Konings - Waar jij ook gaat


Corry Konings viert dit jaar haar 45-jarige carrière met een nieuw album ‘Hart en ziel – deel 2’ én een nieuwe single met onze eigen David Vandyck.  David en Corry brengen samen ’Waar Je Ook Gaat’, een melodie die onmiddellijk bekend in de oren zal klinken.  De Nederlandse tekst is van Peter Van Noort.
David over zijn duet: “Corry en ik leerden elkaar enkele jaren geleden kennen, maar onze vriendschapband is ontstaan, toen ik haar mocht interviewen voor m’n talkshow ‘Levende Legende’ dat in het najaar te zien zal zijn bij MENT TV.  Tot mijn grote verbazing vroeg Corry of ik zin had om een duet met haar op te nemen in het kader van haar 45-jarige carrière en haar nieuwe album.  Daar moest ik natuurlijk niet lang over nadenken.  Het is een bijzondere eer om met deze “Koningin van het Hollandse lied” een duet te mogen zingen.  Zeker nu Corry net 45 jaar op de planken staat.  Wat een prachtige carrière heeft deze dame om op terug te kijken: honderdduizenden verkochte platen, gouden awards, Edisons en ga zo maar door.  Probleemloos vulde ze op haar eentje de Ahoy in Nederland. Daar kan je alleen maar het grootste respect voor hebben. Ik ben echt in de wolken en heel tevreden over ons nummer.”

Geen opmerkingen:

Een reactie posten