-------------------------------------------Voor meer foto's kan je steeds https://www.facebook.com/carinegorisphotography bezoeken ---------------------------------------------

zondag 14 februari 2016

Lindsay maakt ‘Tijd voor gezelligheid’

We hebben van Lindsay al veel gevoelige kantjes gezien en gehoord, maar met haar nieuwe single ‘Tijd voor gezelligheid’, keert de Oost-Vlaamse blondine terug naar haar muzikale roots. “Ik wou mijn ‘Dichtbij’ album feestelijk afsluiten, met een liedje dat vrolijkheid brengt. ‘Tijd voor gezelligheid’ beantwoordt hier perfect aan. Feest en vrolijkheid zijn zaken waar ik als artieste ook voor sta en wat mijn fans en het publiek ook duidelijk kunnen appreciëren.

Voor dit nummer heeft Lindsay ook een spetterende videoclip opgenomen, waarin ze met haar vriendinnen de bloemetjes buitenzet. “Ja, de dames gaan op stap en maken er een gezellige feestavond van, zo zou je de clip in een paar woorden het best kunnen omschrijven."
De nieuwe Lindsay single valt ook ideaal, want er liggen weer mooie momenten voor haar in het vooruitzicht. “Mijn agenda is goed gevuld, met heel wat leuke optredens, waaronder Het Schlagerfestival. Eind maart en begin april mag ik er opnieuw vijf keer het podium delen met de collega’s en dat is toch weer een moment waar ik echt naar uitkijk en waar ik ook met volle teugen van geniet.

Tijd voor gezelligheid’ van Lindsay is terug te vinden op haar album ‘Dichtbij’. De single is digitaal te koop en is verschenen op het Top Act Music label.

https://itunes.apple.com/be/album/tijd-voor-gezelligheid-single/id1081506505?l=nl

Meer info op www.infolindsay.be

Geen opmerkingen:

Een reactie posten