-------------------------------------------Voor meer foto's kan je steeds https://www.facebook.com/carinegorisphotography bezoeken ---------------------------------------------

donderdag 9 juni 2016

Belgische DJ Rebel op weg naar wereldwijde hit

 DJ Rebel is goed op weg om een dikke wereldhit te gaan scoren. Voor zijn nieuwe single 'Let Me Love You' wist de succesvolle Antwerpse dj/producer - die eerder al stevige top 5 hits scoorde met oa 'Cuba' en 'Meneando'- niemand minder dan Mohombi ('Bumpy Ride') en Shaggy (Mr. Boombastic himself!) te strikken. Voor DJ Rebel, die in 2014 met zijn single'Black Pearl' platina haalde in België (+25.000 ex. verkocht) en goud in Frankrijk (+85.000 ex. verkocht), lonkt dus opnieuw het internationale succes. De single komt momenteel al uit in meer dan 20 landen, waaronder Frankrijk, Spanje, Mexico, Brazilie en het hele Midden-Oosten, en er worden nog volop deals gemaakt wereldwijd. In België is 'Let Me Love You' van DJ Rebel & Mohombi ft. Shaggy nu beschikbaar op iTunes en te beluisteren via Spotify

"Ik ben enorm enthousiast dat ik deze single met zo'n wereldsterren kan uitbrengen", aldus Rebel. "Ik heb keihard aan het nummer gewerkt en zodra ik de instrumentale versie klaar had, was het voor mij meteen duidelijk welke 2 artiesten ik voor de vocals wou: Mohombi & Shaggy. Met mijn eigen label 'United Music', dat ik sinds kort samen met mijn manager opgestart heb, heb ik de track opgestuurd naar het management van Mohombi. Vrijwel meteen kreeg ik antwoord dat hij de plaat waanzinnig vond en dat hij absoluut wou meewerken. Een week later zaten we al samen in de studio om zijn vocals op te nemen. Met die eerste versie van 'Let Me Love You' is Mohombi dan naar zijn goede vriend Shaggy gestapt en ook die was meteen verkocht. De videoclip wordt binnenkort opgenomen en zal begin juli klaar zijn. Zowel Mohombi, Shaggy als ikzelf, hebben hart en ziel in deze plaat gestoken, dus we hopen dat de radiozenders en het publiek hem hier ook kunnen smaken! :)"

'Let Me Love You' van DJ Rebel & Mohombi ft. Shaggy is HIER verkrijgbaar op iTunesen kan u HIER beluisteren op Spotify.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten