-------------------------------------------Voor meer foto's kan je steeds https://www.facebook.com/carinegorisphotography bezoeken ---------------------------------------------

woensdag 30 november 2016

Extra afleveringen SUPER PIET online!

Nu zondag 4 december trekt SUPER PIET naar ’t Kuipke van Gent. Samen met gastartiesten Bob de Bouwer, ex-K3 zangeres Kathleen Aerts en het Limburgse talent Zita, viert SUPER PIET 'Het Feest Van Sinterklaas'. “Ik heb er heel veel zin in. Het wordt een superfeest voor jong en oud. Niet alleen de kindjes, ook de papa’s, mama’s, oma’s en opa’s gaan zich geweldig amuseren, tijdens deze doldwaze, interactieve show. Meezingen is zelfs verplicht”, zegt SUPER PIET enthousiast. Om iedereen in de juiste sfeer en stemming te brengen voor zondag, lanceerde SUPER PIET 6 nieuwe filmpjes op zijn Youtube-kanaal. “We kregen zoveel leuke reacties op onze filmpjes, dat we er dit weekend nog een paar extra hebben opgenomen. SUPER PIET zou zijn naam beter veranderen in Pech Piet. Als je met hem op stap bent, dan komt hij altijd wel iets tegen. Ik ben benieuwd welk onheil hij zondag weer over zich gaat afroepen, als we samen op het podium staan in Gent. Ja, dat wordt voor mij ook weer een bijzondere ervaring. Na mijn deelname aan The Voice Kids - Zita zong er ’Samen voor altijd’ van Jada en Marco Borsato - en mijn avontuur met Natalia, ben ik helemaal klaar om in Gent te laten horen wat ik in mijn mars heb”, zegt Zita met veel enthousiasme.

Tickets voor SUPER PIET stelt voor; Het Feest Van Sinterklaas, nu zondag 4 december in ’t Kuipke van Gent, kunnen besteld worden op www.feestvansinterklaas.be via teleticketservice.com of op 070/345.345 (Max €0,30/Min).

Bekijk hier de 18 afleveringen van Super Piet op zijn Youtube-kanaal.
https://www.youtube.com/channel/UCFNw9O-FK97RyGuBmjwHztg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten