-------------------------------------------Voor meer foto's kan je steeds https://www.facebook.com/carinegorisphotography bezoeken ---------------------------------------------

zaterdag 19 november 2016

Met gebroken teen op het podium

Het was even schrikken, toen ze mij in het ziekenhuis vertelden dat mijn teen gebroken was. "Even dacht ik; Oh neen, niet nu. Het kan toch niet waar zijn! Maar gelukkig kreeg ik van de dokters groen licht om op te treden”, zegt Jennifer Ewbank. Morgenavond is zij de speciale gaste van De Romeo’s, wanneer die voor de 7de keer hun Zingpaleis-feestje houden in de Hasseltse Ethias Arena. Gisteren was het even paniek, toen Jennifer haar teen blesseerde tijdens de Zingpaleis-repetities. “Mijn voet had een stevig contact met de deur die openstond. Ik was eventjes weg met mijn gedachten en zag die niet aankomen. Te fel gefocust op de show van morgenavond en pats! Omdat het pijn deed, ben ik uit voorzorg naar het ziekenhuis gereden. Er zijn foto’s genomen en de dokters zagen dat mijn teen niet gekneusd, maar gebroken was. In het gips sta ik morgenavond op het podium. Het is eens wat anders hé!”.

Het Zingpaleis Tropical vindt morgenavond plaats in de Hasseltse Ethias Arena. Jennifer Ewbank brengt er in primeur haar nieuwe single ‘Vuur’. Tickets en info, www.hetzingpaleis.be

Geen opmerkingen:

Een reactie posten