-------------------------------------------Voor meer foto's kan je steeds https://www.facebook.com/carinegorisphotography bezoeken ---------------------------------------------

zaterdag 19 november 2016

Jan Smit verwent zijn Vlaamse fans met 3 theaterconcerten

Oudejaarsavond staat ten huize Jan Smit synoniem voor een dubbel feest. Jan viert met zijn gezin niet alleen de jaarwisseling, hij is ook jarig. Voor hij 31 kaarsjes uitblaast, kijkt Jan vooruit naar 2017. "Ik verwen mijn Vlaamse fans volgend jaar met 3 theaterconcerten. Op 20 januari kom ik naar de Capitole in Gent, op 4 maart sta ik in het Ethias Theater te Hasselt en op 10 juni speel ik met mijn bandje in Kursaal Oostende. Het worden drie onvergetelijk avonden, waarbij ik samen met mijn fans een muzikale wandeling maak doorheen mijn repertoire", zegt Jan Smit enthousiast. Tickets voor Jan Smit Live kan je bestellen via www.sherpa.be of op 070/25.20.20 (Max €0,30/Min).

Als je aan Jan Smit vraagt hoe vaak hij al op het podium stond in Vlaanderen, dan moet hij het antwoord schuldig blijven. "Ik hou dat niet bij, maar ik denk dat ik inmiddels alle uithoeken van Vlaanderen heb bezocht. Het mooie is dat ik overal even welkom ben. Vlamingen omarmen mij met al hun liefde. Ik had het geluk dat mijn eerste single - 'Ik zing dit lied' - gelijk ook een hit was in Nederland en Vlaanderen. Van in het begin van mijn carrière, heb ik de tijd en moeite genomen om bij jullie optredens te verzorgen. Die voortdurende investering zorgde ervoor dat er tussen ons een sterke, hechte band is opgebouwd. Alle concerten die ik tot nu toe gedaan heb in Vlaanderen waren uitverkocht. Uiteraard ben ik daar heel blij om!", zegt Jan Smit geëmotioneerd.

Na de succesvolle, uitverkochte Vrienden Voor Het Leven-concerten (Jan ging dit jaar op tournee met collega's Lindsay en De Romeo's), trakteert Jan Smit volgend jaar met 3 theaterconcerten. "Jan Smit Live wordt een avond genieten. Samen met mijn strakke liveband breng ik alle hits en liedjes die de mensen willen horen. Het wordt een muzikale reis doorheen mijn repertoire. Uiteraard mogen 'Laura', 'Als de nacht verdwijnt' en 'Als de morgen is gekomen' niet ontbreken. De setlist wordt aangevuld met 'Hoeken van de kamer', een nieuwe single die je momenteel vaak hoort op de radio en ziet voorbijkomen op televisie. We hebben bewust gekozen voor drie mooie theaterzalen, die vlot bereikbaar zijn voor mijn publiek en waar ze in de beste omstandigheden kunnen genieten van mijn optredens. Ja, dit zijn momenten waar ik nog altijd naar uitkijk. Het mooie aan het theater, is dat je elk kuchje, elke reactie in de zaal ziet en voelt. In Vlaanderen luisteren ze naar mijn teksten. Tijdens de liedjes is er een gezellige stilte en na afloop word je als artiest overdonderd door het applaus. Bijzonder. Ik krijg bij de gedachte al spontaan kippenvel", zegt Jan Smit.

Jan Smit speelt met z'n liveband op 20 januari (Capitole Gent), op 4 maart (Ethias Theater Hasselt) en op 10 juni (Kursaal Oostende). Tickets kan je bestellen via www.sherpa.be of op 070/25.20.20. (Max. €0,30/Min).

Meer info op www.jansmit.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten