-------------------------------------------Voor meer foto's kan je steeds https://www.facebook.com/carinegorisphotography bezoeken ---------------------------------------------

woensdag 16 december 2015

Charles Aznavour geeft laatste concert in Lotto Arena

Op pure klasse staat geen leeftijd en rasartiesten zijn met geen stokken van het podium te slaan...het zijn clichés, maar ze zijn zeker, meer dan op wie ook eigenlijk, van toepassing op Charles Aznavour. Op 22 mei 2014 werd levende legende Charles Aznavour 90 jaar en exact 6 maanden later, op zaterdag 22 november 2014, rolde de Lotto Arena in Antwerpen de rode loper uit voor wat toen aangekondigd werd als "wellicht" het laatste concert van de Franse chansonnier op Belgische bodem. De stormloop op de tickets was enorm en vele fans konden tot hun grote wanhoop geen plaatsje meer bemachtigen. Het werd een onvergetelijk concert, waarin Aznavour een uit z'n voegen barstende Lotto Arena in vervoering bracht. Diezelfde avond sprak de "Frank Sinatra van Frankrijk" al meteen over een vervolg en gaf met de knipoog mee dat de aankondiging "wellicht laatste concert" wellicht goed gekozen was. Charles Aznavour keerde inderdaad terug naar België en stond onlangs op het podium in Vorst Nationaal, maar het definitieve afscheid van zijn Belgische publiek komt er op 5 juni 2016 - 2 weken na zijn 92ste verjaardag - in de Lotto Arena te Antwerpen.

"Ik ben zeer blij dat ik nog een keertje mag terugkeren naar de Lotto Arena", zegt Aznavour. "Het concert dat ik er gaf in 2014 was FORMIDABLE! Een avond om nooit te vergeten, met een publiek dat me met veel liefde omarmde en een afscheid, althans dat dachten zij (lacht), gunde langs de grote poort. het enige wat ik enorm jammer vond, was dat er blijkbaar héél veel mensen niet meer aan tickets waren geraakt. Bij de organisatie, maar ook via mijn website en facebook, stroomden de mails en berichten binnen van ontgoochelde fans die vroegen of er nog een extra concert kwam in Antwerpen. Na mijn concert van enkele weken geleden in Brussel, gebeurde hetzelfde, opnieuw die vragen naar een concert in Antwerpen. Gedurende heel mijn carrière heb ik geluisterd naar mijn fans en getracht hen niet teleur te stellen en ik ben niet van plan om daar nu nog mee te beginnen (lacht). Ik heb mijn entourage gevraagd om een datum uit te zoeken en het toeval wil nu dat ik 2 weken na mijn 92ste verjaardag een laatste keer zal optreden in België. Naast mijn laatste concert op Belgische bodem, zal het dus ook een beetje een uitgesteld verjaardagsfeestje worden in de Lotto Arena. Gelukkig weet ik uit ervaring dat er aan lekker eten en en heerlijke bieren geen gebrek is in België, dus ik kijk al uit naar dat feestje", besluit een energieke Charles Aznavour.

Zijn passie, talent, overtuigingskracht en innemende charme hebben nog steeds niets aan kracht ingeboet. Charles Aznavour is er meer dan op gebrand om tijdens dit unieke en ultieme concert in stijl afscheid te nemen van zijn Belgische publiek. De Franse grootmeester en zijn liveband zullen de aanwezigen een laatste keer laten genieten van prachtige hits als ‘Comme Ils Disent’,’Les Comédiens’, ‘She’, ‘Mes Emmerdes’, ‘For me… Formidable’, ‘La Bohème’, ‘Je N’ai Rien Oublié’, ‘Emmenez-Moi’,…kortom, een meer dan imposant repertoire aan absolute klassiekers uit zijn legendarische oeuvre.
'Charles Aznavour in Concert' op zondag 5 juni 2016 om 20u in de Lotto Arena teAntwerpen, een niet te missen trip doorheen een stukje tijdloze muziekgeschiedenis!Tickets voor deze historische avond via 070/345.345 (max. €0,30/min.) of www.teleticketservice.com .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten