-------------------------------------------Voor meer foto's kan je steeds https://www.facebook.com/carinegorisphotography bezoeken ---------------------------------------------

dinsdag 24 februari 2015

Zanger/accordeonist Matthias Lens viert 29ste verjaardag met nieuwe single 'Samen uit, samen thuis'!

Morgen, op woensdag 25 februari, wordt Matthias Lens 29 jaar en dat viert de zanger/accordeonist met de release van zijn gloednieuwe single 'Samen uit, samen thuis'! Voor Matthias wordt het wederom een boeiend jaar, want na het succes van zijn vorige 2 albums, zijn de verwachtingen rond zijn nieuwe album - dat we nog voor de zomer mogen verwachten en waarvan de single 'Samen uit, samen thuis' de voorloper is – hooggespannen. Ook wat optredens betreft, loopt de agenda van Matthias Lens lekker vol en mag hij zich stilaan tot één van de populairste Vlaamse artiesten rekenen. Bewijs daarvan is ook het feit dat hij op de affiche van de 10de editie van Het Schlagerfestival in Hasselt staat te pronken.

"Het gaat inderdaad goed met mij, zowel privé als wat m'n carrière betreft", zegt Matthias Lens. "Mijn eerste 2 solo albums stonden wekenlang in de top 5 van de Ultratop Albumcharts, het album 'De Mooiste Musettes' zelfs top 3, en ik heb het geluk dat ik veel kan en mag gaan optreden. Bovendien loopt de combinatie werk en gezin ook steeds beter, want dat is, zeker in het begin, toch ook altijd een beetje puzzelen. Ik ben momenteel volop aan een nieuw album aan het werken, dat zou er voor de zomer moeten zijn en de single 'Samen uit, samen thuis' is zowat de blauwdruk van wat de mensen daarvan mogen verwachten…gewoon leuke en complexloze ambiance! Maar eerst is er nog Het Schlagerfestival 2015 te Hasselt, dat binnen zowat een maand op de agenda staat, en daar kijk ik natuurlijk ook enorm naar uit", aldus Matthias.

Solo debuut op Het Schlagerfestival

Met The Sunsets stond Matthias Lens al enkele keren op het podium van het Schlagerfestival in Hasselt, maar dit jaar mag hij er voor het eerst z'n opwachting maken als soloartiest. Een stevige stimulans voor hem om door te blijven werken op hetzelfde elan.

"Ik voel het wel aan als een blijk van waardering en erkenning vanwege de organisatie, dat ik dit jaar met m'n solo repertoire op de affiche van het Schlagerfestival sta. Hasselt is toch "de moeder aller Schlagerfestivals" en een absoluut hoogtepunt op de kalender voor de populaire Vlaamse artiesten. Het wordt ook een hele speciale editie, want niet alleen ik mag er debuteren, maar ook mijn vriendin Laura Lynn treedt er voor het eerst op met 'The Lynn Sisters'. Heel leuk dat we samen op de affiche staan van deze 10de editie van Het Schlagerfestival, zo is de titel van mijn nieuwe single 'Samen uit, samen thuis' er voor ons ook meteen perfect op van toepassing", besluit een lachende Matthias Lens.
Het Schlagerfestival 2015 op 27, 28, 29 maart en 3, 4 april in de Ethias Arena te Hasselt. Tickets & info: www.hetschlagerfestival.be 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten