-------------------------------------------Voor meer foto's kan je steeds https://www.facebook.com/carinegorisphotography bezoeken ---------------------------------------------

woensdag 17 april 2013

Waes en Wauters

VTM gaat met VRT in zee of is het andersom? Hoe de vork ook aan de steel zit, er wordt een programma gepland (voorjaar 2014) waarin beide zenders om beurt de uitzending voor hun rekening nemen. Het spreekt voor zich dat ze hiervoor hun beide raspaardjes uit de stal hebben gehaald.

Ik hoor U al denken… niet nodig, ik help U even. Tom Waes wist bij VRT al vaak zijn beste avonturenbeentje voor te zetten. Met Tomtesterom scheerde hij hogen toppen en hoorde men vaak de uitspraak: “niet te doen”. Maar hij deed het. Hilarisch vond ik echter de aflevering van “de Zesde Macht” waarin hij een duo vormde met Jeroen Meeus. Niet echt een komisch programma maar toch was het heel erg lang geleden dat ik nog zo onbezonnen gelachen had.
Koen Wauters neemt het VTM aandeel voor zijn rekening en hem voorstellen is niet echt meer nodig. Zanger/presentator die al levenslang (of toch een groot deel daarvan) aan de commerciële vast hangt, heeft zowel de looks als de welbespraaktheid om zijn zender niet in het verdomhoekje te plaatsen.
Kortom een ijzersterke tandem die echter zijn cohesie nog moet bewijzen, maar dat kan. Beide zenders zullen om beurten het programma uitzenden dus het wordt voor de kijker iedere week even uitvissen wie er wie het nakijken geeft.
Om even de persoonlijke toer op te gaan: voor een fotoshoot van Waes en Wauters mogen ze me altijd uit mijn bed bellen. Graag zelfs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten