-------------------------------------------Voor meer foto's kan je steeds https://www.facebook.com/carinegorisphotography bezoeken ---------------------------------------------

donderdag 5 maart 2015

Laura Tesoro speelt vrouwelijke hoofdrol in dansshow 'The Fabulous Sneakerboyz'

Roy Julen (oa hoofdchoreograaf 'So You Think You Can Dance' en 'The Voice van Vlaanderen') pakt binnenkort uit met zijn eerste eigen dansproductie 'The Fabulous Sneakerboyz' en staat daarmee in Vlaanderen op 26 april in Stadsschouwburg Antwerpen en op 30 mei in Capitole Gent. De vrouwelijke hoofdrol in deze dynamische en wervelende show vol humor, liefdesverhalen en natuurlijk een stevige dosis dans, zal in Vlaanderen vertolkt worden door niemand minder dan de multigetalenteerde spring-in-'t-veld Laura Tesoro! Laura is absoluut geen onbekende voor Roy Julen, want hij maakte oa de choreografie op het nummer 'Happy', waarmee Laura Tesoro hoge ogen gooide in 'The Voice van Vlaanderen', en was in datzelfde programma ook choreograaf én danser van dienst bij Laura's vertolking van 'The Way You Make Me Feel'. Roy is dan ook enorm blij dat Laura toehapte en beiden kijken ze enorm uit naar deze hernieuwde samenwerking bij 'The Fabulous Sneakerboyz'.
 
'The Fabulous Sneakerboyz' wordt een spectaculaire dansshow, waarin luchtige liefdesverhalen afgewisseld worden met diep ontroerende momenten en knallende choreo's! Een moderne, urban versie van het sprookje 'Assepoester', waarin onze "Assepoester" op zoek gaat naar de ware liefde, de glazen muiltjes vervangen zijn door sneakers, en kastelen en paleizen door de rauwe straatscene van grootsteden als Brussel, Amsterdam en New York. Naast enorm goed kunnen dansen, was ik voor de vrouwelijke hoofdrol op zoek naar iemand die ook uitstekend kon acteren en, als het even kon, ook nog een behoorlijk stukje kon zingen… . Toen we de beslissing namen om met 'The Fabulous Sneakerboyz' ook naar Vlaanderen te gaan, was Laura voor mij dan ook meteen de ideale kandidate om bij jullie deze rol op zich te nemen. Ik leerde haar tijdens 'The Voice van Vlaanderen' kennen als een zeer enthousiaste, leergierige en enorm getalenteerde meid. Ze kan fantastisch zingen, dansen, acteren en tovert spontaan een glimlach om ieders lippen…mijn ideale "Assepoester" dus", zo zegt Roy Julen.
 
"Ik heb geen seconde getwijfeld toen Roy me vroeg om mee te doen in zijn eerste theaterproductie", aldus Laura Tesoro. "Ik denk niet dat het een geheim is dat dansen, zingen en acteren mijn grootste passies zijn. Als je dan de kans krijgt om deze te combineren en te werken met zowat de beste choreograaf én dansers van de Lage Landen en omstreken, dan is "NATUURLIJK!" het enige mogelijke antwoord! (lacht) Het wordt alleszins weer een leuke, nieuwe uitdaging voor mij. De aanwezigheid van Roy en enkele vertrouwde gezichten ook bij de "Sneakerboyz", stelt me wel op m'n gemak", zo besluit Laura.
 
De vele trouwe volgers van het vtm-programma 'So You Think You Can Dance', zullen naast Laura Tesoro, zeker nog bekende gezichten herkennen. Zo zullen oa Joey aka "Showy Joey" en Giovanni (beiden SYTYCD 2013) en ook finalist uit SYTYCD 2011Anthony, in de huid - of de schoen zo u wil - van een "sneakerboy" kruipen.
 
'The Fabulous Sneakerboyz' dat is vette hiphop, emotionele moderne dans en een vleugje humor, gecombineerd in één unieke en wervelende show!' 'The Fabulous Sneakerboyz'op zondag 26 april 2015 om 15u in Stadsschouwburg Antwerpen en zaterdag 30 mei om 20u in Capitole Gent. Reserveer nu uw tickets voor deze dynamische theatershowvia 070 25 20 20 (max. €0,30/min.) of www.sherpa.be.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten