-------------------------------------------Voor meer foto's kan je steeds https://www.facebook.com/carinegorisphotography bezoeken ---------------------------------------------

vrijdag 3 april 2015

Optima Open verwelkomt Pete Sampras en Yannick Noah



Knokke-Heist, 2 april – Op 14, 15 en 16 augustus strijken de tennisgoden neer in de Royal Zoute Tennis Club in Knokke-Heist. Daar vindt deze zomer de zesde editie van de Optima Open plaats. En de Belgische manche van de ATP Champions Tour verwacht ook dit jaar weer enkele kleppers van formaat. Pete Sampras zal voor de eerste keer meedingen naar de Optima Open-trofee. Naast de ‘King of Swing’ bevestigde ook de flamboyante Yannick Noah zijn terugkomst naar het meest zonnige tennistoernooi van België.
Pete Sampras zal deze zomer voor de eerste keer tennissen op de Optima Open. Deze Amerikaan wordt nog steeds gezien als één van de beste tennissers aller tijden en stond maar liefst zes opeenvolgende jaren op nummer 1 in de wereldranglijst. Hij behaalde gedurende zijn professionele carrière 64 single titels waarvan 14 Grand Slams. Pete zal tijdens het weekend van 15 en 16 augustus op Optima Open meespelen voor de officiële ranking van de ATP Champions Tour, een serie van internationale toernooien voor de legendes van het tennis die het professionele circuit hebben verlaten en 30 jaar of ouder zijn.

Ik hoor van veel andere tennissers dat Optima Open een geweldig toernooi is om te spelen. Daarom heb ik besloten om er deze zomer zelf een kijkje te gaan nemen. Knokke-Heist ziet er alvast veelbelovend uit. Hopelijk heb ik tijdens mijn bezoek tijd om eens naar het strand te gaan.”, zegt Pete Sampras.
Naast de Champions Tour single matches, organiseert Optima Open, los van de rankings, ook elke speeldag een ‘Special Guest Double Match’ met nationale en internationale tennislegendes. Dit jaar komt de flamboyante Yannick Noah terug de show stelen. En entertainen zit hem in het bloed want naast een tenniscarrière van meer dan 20 jaar, is de Fransman ook een rasechte muzikant. “Ik kom graag naar België. Ik ben er natuurlijk al veel voor mijn muziek maar het is super om daar nog eens een toernooi te spelen. De Optima Open is een van de beste toernooien van de Tour en ik kijk ernaar uit om me terug te amuseren in Knokke-Heist.”, aldus Yannick Noah.
Tickets voor Optima Open 2015 zijn vanaf nu verkrijgbaar viawww.optimaopen.be. Prijs ongenummerde dagtickets 14/08: 30€ - 15/08 en 16/08: 35€. Prijs genummerde dagtickets 14/08: 35€ - 15/08 en 16/08: 40€

Geen opmerkingen:

Een reactie posten