-------------------------------------------Voor meer foto's kan je steeds https://www.facebook.com/carinegorisphotography bezoeken ---------------------------------------------

maandag 23 maart 2009

(K3- Kat)= K2

Kathleen, de blonde zangeres van de populaire meisjesgroep K3, zal de groep verlaten.Deze beslissing kwam er na uitvoerig overleg met Karen, Kristel & Studio 100, en werd zeer weloverwogen genomen.

Kathleen: ‘Ik heb met K3 de afgelopen 10 jaar de mooiste jaren van mijn leven beleefd. Samen met Karen en Kristel hebben we dingen bereikt waar ik nooit over heb durven dromen: de honderden optredens, liedjes , de musicals, de films en zo kan ik nog uren doorgaan maar bovenal: ik heb er twee boezemvriendinnen voor het leven bij gekregen. Tien jaar lang heb ik het beste van mijzelf gegeven en heb ik K3 met hart en ziel gedaan. Maar mensen veranderen in 10 jaar tijd. Het leven is altijd in beweging. Na veel gesprekken met familie, vrienden en met Karen en Kristel heb ik de moeilijkste beslissing genomen van mijn leven. Met pijn in het hart neem ik afscheid van K3 en daar heb ik een heel dubbel gevoel bij. Enerzijds is Kathleen van K3 nog steeds een deel van mij en dat zal altijd zo blijven. Maar anderzijds ben ik ondertussen 30 geworden en voel ik dat het tijd is om nieuwe wegen te verkennen, om te herbronnen. Ik wil aan alle fans laten weten dat ik dankbaar ben voor de 10 mooiste jaren van mijn leven. Ik zal al jullie tekeningen, cadeautjes, knuffels,‘tutjes’ en foto’s de komende tijd nog eens terug bekijken met een lach en een traan. Weet dat ik jullie allemaal heel graag zie en dat jullie voorgoed een plekje hebben in mijn hart.’

Uiteraard zal het voor de drie meisjes wennen zijn, ze waren al die jaren immers als zussen voor mekaar. Hun sterke band zal door deze nieuwe wending in het verhaal van K3 onaangetast blijven, daar zijn ze alle drie rotsvast van overtuigd.

Deze beslissing betekent zeker NIET het einde van K3. Karen & Kristel hebben aangegeven dat ze absoluut nog willen doorgaan met de groep, en bekijken nu samen met Studio 100 op welke manier dit zal gebeuren. Er zullen in 2009 zeker ook nog K3-shows komen in België & Nederland, ook daarover binnenkort meer info!

Kathleen wil nu eerst wat tijd doorbrengen met vrienden en familie en zal zich de komende maanden ook inzetten voor enkele Unicef – projecten. Daarnaast zal ze een andere droom van haar verwezenlijken: het opknappen van haar boerderijtje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten