-------------------------------------------Voor meer foto's kan je steeds https://www.facebook.com/carinegorisphotography bezoeken ---------------------------------------------

zaterdag 2 maart 2013

Het beste van 3JS ‘Totzoverder’

Na zes jaar intensief muziek maken, vonden de 3JS het tijd worden voor een verzamel CD! Op het album Totzoverder, die is samengesteld door de fans van de Volendamse heren, staan 24 geweldige nummers.

De liedjes zijn zowel hits van de afgelopen jaren, als nieuwe songs uit hun huidige theatershow Bronnen. Ook zijn er vijf bonustrack te vinden, waaronder het nummer Suzanne met Herman van Veen en Somebody That I Used To Know, wat de mannen zongen tijdens De Beste Zangers Unplugged.

Onlangs werd bekend dat Jaap de Witte de band moest verlaten vanwege een neorologische aandoening. Hierdoor is Totzoverder ongewild een Best of (met Jaap de Witte) geworden, zo schrijven de 3JS in het album.

Watermensen- Hou Van Mij - Geloven In Het Leven - Geef Mij Een Naam (met Elske DeWall)
Je Vecht Nooit Alleen - Wiegelied - Een Met De Bomen - De Stroom - Laatste Dag
Wat Is Dromen (met Ellen ten Damme)- Bevlogen Als Vogels - Bij Hoog En Laag
Loop Met Me Over Zee - Kamers Van M'n hart- Jij Lacht (En De Schaduw Verdwijnt)
Toen Ik Jou Vergat - Net Alsof - Koud En  Mistig- De Weg - Bijzonder
Zo Mooi Als Jij - Niets Dan Gezeik (met Lange Frans)- Suzanne (met Herman van Veen
Kinderen (met Carel Kraayenhof) - É Lisboa A Namorar/ Hé Lissabon (met Cuca Rosetta)
Somebody That I Used To Know (uit tv-programma De Beste Zangers Unplugged) Tinteling/Bright Side Of The Road  - Jouw Woorden - De Zomer Voorbij -
Loop Met Me Over Zee - De Weg/The Heart Of Life - Bij Hoog En Laag/Little Lion Man

Het gebeurt niet zo vaak dat ik nog een cd aankoop. Maar een aantal liedjesverzamelaars wil ik dan weer absoluut in mijn collectie. Deze is er zo eentje. 3J's overstijgen voor mij de massa van het Nederlandse lied. Echte luistersongs met een absolute voorkeur voor "Watermensen". Omdat ik zelf een watermens ben en met mij mijn ganse familie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten