-------------------------------------------Voor meer foto's kan je steeds https://www.facebook.com/carinegorisphotography bezoeken ---------------------------------------------

dinsdag 18 december 2012

Belgian Concerts bij Plaat Préféré

Tussen 9 en 10 draait Radio 2 elke ochtend jouw favoriete muziek. Vanochten werden wij opgebeld om ons zegje te doen. Uit alle onderdelen die we invulden, pikte Radio 2 er vier uit.

Beste Nederlandstalig : Ploegsteert - 6de Metaal
Omdat ik het ongeloofelijk vind, hoe die mannen van het 6de Metaal het leven van Frank VDB in een lied hebben gegoten. Chapeau
Beste jaren 60 nummer : Son of a Preacher Man - Dusty Springfield
Een ode aan mijn beide ouders die door hun muziekmicrobe mij in de jaren '60 hebben ingewijd. We hebben thuis ALLES van Dusty.
Beste jaren 80 nummer : Les Rita Mitsouko - Marcia Baila
Iedereen weet dat ik gek ben van Sting en George Michael en daarom een heel andere keuze. Een song die we (Cleyke en ik) leuk vonden in de tijd toen we op vrijdagavond naar fuiven gingen. Long long time ago!
Mijn vader is gek van : Steel Guitar - Paul Anka
Mijn pa is een ongeloofelijke Paul Anka fan en in het bijzonder van dit nummer. Het doet me terugdenken aan het concert dat we een aantal jaren geleden bijwoonden. Anka kwam de zaal in en schudde me de hand die ik automatisch doorgaf aan mijn pa. Een magisch moment.


De keuzeplaten kan je beluisteren op 25 december tussen 16-18u op Radio 2.
Hieronder zetten we de frequenties per provincie nog eens op een rij.


Radio 2 Antwerpen kun je beluisteren via 97.5Mhz Radio 2 Limburg kun je beluisteren via 97.9 Mhz Radio 2 Oost-Vlaanderen kun je beluisteren via 98.6 Mhz Radio 2 Vlaams-Brabant kun je beluisteren via 93.7 Mhz Radio 2 West-Vlaanderen kun je beluisteren via 100.1 Mhz

Geen opmerkingen:

Een reactie posten