-------------------------------------------Voor meer foto's kan je steeds https://www.facebook.com/carinegorisphotography bezoeken ---------------------------------------------

zaterdag 1 juni 2013

Robby grote winnaar The Voice: "Al concerten tot volgend voorjaar"

Niet Paulien, maar de cowboy Robby lijkt de grote winnaar van 'The Voice' te worden. De man krijgt zoveel concertaanvragen binnen dat zijn agenda al tot volgend voorjaar goed gevuld lijkt.

Robby Longo staat een prachtzomer te wachten. In augustus komt zijn eerste album uit en ook zijn concerten lijken te verkopen als zoete broodjes. Voor een concert vraagt de cowboy 995 euro, waarmee hij ook meteen niet de allerduurste is.
"Dat is eigenlijk het enige wat ik echt gevraagd heb aan mijn platenfirma en mijn manager. Ik wilde de prijs absoluut laag houden. Temeer omdat heel wat vrienden en kennissen al hadden aangegeven me eens te willen boeken. Het moest voor iedereen betaalbaar zijn en het maakt me niet uit waar ik sta. Ik heb ooit nog op een bak bier voor vijf man opgetreden. Dus ik ben heel dankbaar dat dit me nu overkomt", aldus Robby in Het Laatste Nieuws.
Foto Photo News

Geen opmerkingen:

Een reactie posten