-------------------------------------------Voor meer foto's kan je steeds https://www.facebook.com/carinegorisphotography bezoeken ---------------------------------------------

donderdag 3 maart 2016

Gene Thomas kleedt zich uit !

Vrijdag 4 maart start Gene Thomas z’n akoestische tournee 'Goud’. Het publiek van  Cultureel Centrum De Notelaar  in Malle heeft de primeur en kan als eerste kennismaken met het uitgeklede repertoire. “Noem het gezonde stress. Het is de eerste keer dat ik op tournee ga met een avondvullend programma, waarbij ik mezelf begeleid op gitaar. Voor een singer-songwriter is dit teruggaan naar de basis. Een uitdaging!

Er is geen podium in Vlaanderen waar hij de voorbije 20 jaar nog niet heeft gestaan, behalve dan in de culturele centra, maar daar komt vrijdag 4 maart verandering in, wanneer muzikale knuffelbeer Gene Thomas start met zijn akoestische tournee. Anderhalf uur geeft hij tekst en uitleg bij de liedjes die hij componeerde. “We gaan back to basics met liedjes die dateren uit mijn X-Session periode, maar uiteraard ligt de klemtoon op mijn Nederlandstalig werk. ‘Voor haar’, ‘Wees van mij’, ‘Fata Morgana’ en ‘Goud’ staan allemaal uitgekleed op de setlist, aangevuld met nog een aantal verrassende covers die voor mij een speciale betekenis hebben.
 
Wie de akoestische 'Goud’ tour van Gene Thomas wil meemaken, kan dat op vrijdag 4 maart in CC De Notelaar in Malle, op vrijdag 15 april in CC Roxy in Temse, opzaterdag 10 september in CC Da Carpo in Hove en op vrijdag 24 maart 2017 in CC De Corren in Steenokkerzeel.
 
Tickets en info op www.genethomas.be

Geen opmerkingen:

Een reactie posten