-------------------------------------------Voor meer foto's kan je steeds https://www.facebook.com/carinegorisphotography bezoeken ---------------------------------------------

dinsdag 1 maart 2016

Gene Thomas trakteert zijn Golden Fans !

Ik zie mijn fans doodgère, want dankzij hen kan ik elke dag mijn goesting doen en muziek maken”, zegt knuffelbeer Gene Thomas. Neemt hij na elk optreden al uitgebreid de tijd voor handtekeningen en selfies, dan gaat hij nu nog een stapje verder met de lancering van zijn eigen Golden Fan platform.

Je kan het vergelijken met een huis waar iedereen dag en nacht welkom is, maar dan virtueel. Fans die zich aansluiten worden Golden Fans. Ze krijgen een persoonlijke toegang in de vorm van een gepersonaliseerde lidkaart. Als eerste komen ze alle nieuwtjes te weten over de dingen waar ik mee bezig ben. Eén keer per jaar gaan we allemaal samen op uitstap, maar ook tussendoor zorg ik ervoor dat er leuke prijzen te winnen zijn. Verjaardagen worden niet vergeten, want ook dan zorgen we voor iets heel persoonlijks.
Wie Golden Fan wil worden, betaalt nu slechts €14,99 als introductieprijs voor een jaar. Wie voor donderdagavond 3 maart beslist om lid te worden krijgt meteen al een gratis ticket voor het allereerste theaterconcert van Gene Thomas dat nu vrijdag 4 maartplaatsvindt in CC De Notelaar in Malle.

Alle info over de Golden Fan pagina van Gene Thomas kan je vinden op
www.goldenfan.be/gene-thomas

Geen opmerkingen:

Een reactie posten