-------------------------------------------Voor meer foto's kan je steeds https://www.facebook.com/carinegorisphotography bezoeken ---------------------------------------------

maandag 13 februari 2012

Tom Vanstiphout doet iets

“Na zowat drie jaar onderweg te zijn geweest met Milow is het fijn thuiskomen. Nog fijner is dat ik de vraag kreeg om twee avonden in De Roma mijn 'goesting' te komen doen. Dus haal ik terug mijn eigen liedjes boven. Die van het eerste album ‘Motion’ zal ik spelen met de heren die me toen hebben begeleid: Cesar Janssen (drum), Evert Verhees (bas) en Hans Francken (toetsen). Die van het tweede album ‘Working Man’ zal ik solo spelen, met de strijkers op het projectiescherm.

Maar als je zolang weg bent geweest, wil je graag zoveel mogelijk vrienden terugzien en zulke avonden zijn daar perfect voor. Daarom zal het deel na de pauze telkens een fijn weerzien worden met Pieter Embrechts, Sam Vloemans, Piet van den Heuvel, Kris Wauters, Frank De Ruyter e.a. Uiteraard heb ik een paar verhalen bij van onderweg, en misschien doe ik ook wel gewoon iets zots. Wie weet. Gewoon komen.”

Tom Van Stiphout brengt elke avond andere liedjes en andere muzikale vrienden mee.
www.tomvanstiphout.be

Geen opmerkingen:

Een reactie posten